Wednesday, May 13, 2020

FRIENDS



Selama daku duduk diperantauan, most of my years, daku spend dgn kawan alam maya. My good friends, mutual friends, semua di Malaysia. The one I really share unforgettable moments. May Allah bless them all, aamiin.

Jadi, duniaku hanyalah suamiku, anak anakku, mentua ku. Nak berkawan baru, suami ni agak particular bila scan orang. Ada je tak kena.

To me simple. You are who your friends are. Nak tgk your akhlak, lihatlah kawan kawan mu.

As for now, I am surrounded with true, genuine friends walau ada yg hanya di alam maya, tapi their support and doa for me, my Syifa and my family, buat daku feel I am one of the luckiest person in the world. Imagine with setiap doa yg daku tulis buat anak anakku mahu pun keluarga ku ...seluruh kawan alam maya mengaminkan.

Ada yg they never met me tapi their support towards me mmg unbelievable...semoga Allah merahmati anda semua wahai sahabat.

And of course...kita tidak dapat memuaskan hati semua orang. Akan pastinya yg membenci. Tapi think positive. 80percent supportive...dan haters hanyalah 20percent. So why worry about the haters? Just let them deal with HIM the Almighty buat mereka yg pernah mengeluarkan fitnah atau kata² kesat.

I do not regret the friends that I have lost...sbb I can only see the positive side of it.




No comments:

Post a Comment

JUMAAT BARAKAH

Hari Jumaat penuh barakah. Sekolah pagi setiap Isnin dan Jumaat. Selasa Khamis sekolah petang. Adakalanya terlampau banyak utk dibicarakan, ...